PLASMAGE MŰTÉT NÉLKÜLI SZEMHÉJPLASZTIKA

A vékony, szem környéki bőr megereszkedése gyakori esztétikai probléma. Korral bőrünk veszít feszességéből, rugalmasságából, a felső szemhéj bőre rálóg a szempillákra, a szem alatti terület táskás lesz. Sokáig a felesleges bőr kivágása, a szemhéjplasztika volt az egyetlen alternatíva a probléma hatásos és látványos kezelésére. Ma már azonban a Plasmage technológiának köszönhetően enyhébb és középsúlyos eseteket látványos eredménnyel kezelhetünk – vágás nélkül.

műtét nélküli szemhélyplasztika közben
plasmage szemhéjplasztika

Hogyan működik a plazmatechnológia?

A plazmatechnológia működésének alapelve, hogy a levegőben található gázok ionizálása révén plazmaenergiát hoz létre, amely az adott pontra koncentrálva kisülést, ezzel együtt magas hőmérsékletet eredményez. A kezelni kívánt terület pontosan és precízen célozható, így a környező szöveteket nem roncsolja és elkerülhető a fölösleges hőterhelés. A kezelt pontokon a bőr a hő hatására összehúzódik, a benne lévő kollagén zsugorodik. Emellett beindul az új kollagén rostok termelődése, melynek hatására a bőr feszesebbé válik. A zsugorodás és feszesedés következtében pedig a megereszkedett bőrfelesleg csökken, frissebb, fiatalosabb tekintetet eredményezve. A végleges eredmény 2-3 hónap múlva alakul ki.

Kezelés előtt

szemhejplasztika előtt

A kezelés után 1 hónappal

A bőrfelület megtisztítjuk, fertőtlenítjük.

A területet a kezelés előtt  érzéstelenítő krémmel kenjük be, így nem jár komolyabb fájdalommal, helyette kissé kellemetlen égő, csípő érzésre lehet számítani, egy-egy érzékenyebb ponton. Kezelhetjük egyidejűleg a felső és az alsó szemhéjat egyaránt.
A plazmakezelés a PLASMAGE géppel történik.

Egy kezelés 30-60 percet vesz igénybe. A kezelés előtt fájdalomcsillapító krémet alkalmazunk, így nem jár jelentősebb fájdalommal, kellemetlenséggel jár. A kezelt területen égő, csípő érzésre lehet számítani.
A kezelt területen enyhe bőrpír, duzzanat jelentkezhet, mely pár nap alatt elmúlik. A kezelés hatására a bőrfelszínén kialakult apró pörkök 1-2 hét alatt meggyógyulnak. Ez idő alatt mindenképp kerüljük az irritációt, kozmetikumok és smink használatát, a napozást és a szoláriumozást. Gondoskodjunk a fényvédelemről, magas faktorszámú krém használata javasolt. A végleges eredmény 2-3 hónap múlva alakul ki.