BIOSZÁLAS KONTÚROZÁS (SZÁLBEHÚZÁS)

A szálbehúzás az egyik legújabb és leglátványosabb műtét nélkül elvégezhető fiatalító kezelés. Kifejezetten alkalmas megereszkedett bőr feszesítésére, az arc fiatalos kontúrjainak visszaállítására. A kezelés nem változtatja meg természetes arcvonásainkat, azok csak visszakerülnek korábbi, fiatalkori helyükre, a hatása pedig akár 2 évig is tarthat.

A bioszálas kontúrozás az alábbi területeken alkalmazható:

Hogyan működik?

A bioszálas kontúrozás során vékony tű segítségével hajszálvékony, bőrbarát és idővel felszívódó szálakat juttatunk a bőr meghatározott rétegébe. A felszívódó szálak egyrészről helyileg alátámasztják a megereszkedett szöveteket, így a hatás azonnali. Másrészről pedig szöveti regenerációs folyamatot indítanak be, így stimulálva a kollagén termelődést, a mikrokeringést, és egyéb, jótékony folyamatokat. Ennek eredményeképp jön létre a hosszú távú bőrfeszesítő hatás, mely tartós, ugyanis a szálbehúzás hatására keletkezett kötőszövetek azután is fennmaradnak, miután a szálak már felszívódtak. A kezelés hatása 1,5-2 évig tart. A fiatalító hatás fokozása érdekében a szálbehúzás igény szerint megismételhető legkorábban 6 hónap eltelte után. A további kezelések alkalmával már kevesebb szál behúzása is elegendő további látványos bőrfiatalítás eléréséhez.

Előnyei:

• Rövid gyógyulási idő
  • Tartós eredmények, hatása akár 2 évig is tarthat
  • Egyszerű, biztonságos alkalmazás
  • Kis fájdalom

További előnye, hogy hatékonyan kombinálható más kezelésekkel:

• Kollagén indukciós kezelések
  • PRP
  • Kémiai hámlasztások
  • lézeres kezelések
hogyan működik a szálbehúzás

A kezelést személyes konzultáció előzi meg, ahol állapotfelmérést követően és egyéni igényekhez mérten kerül meghatározásra, hogy az arc mely régióiba mennyi és milyen típusú szál kerül behelyezésre. A fájdalom csökkentésére helyi érzéstelenítést alkalmazunk.
Az eljárás gyorsan elvégezhető, kb 30-40 percet vesz igénybe és nem jár különösebb kellemetlenséggel vagy fájdalommal. Nem kell hosszú felépülési idővel számolni, a gyógyulás pár napot vesz igénybe. A kezelés hatása akár 2 évig is tarthat.

A kezelést követő napokban jelentkezhet a kezelt területen enyhe duzzanat, helyenként bevérzés, illetve minimális fájdalommal kell számolni. Ilyenkor kerülni kell a szélsőséges hőhatásokat (szauna, szolárium, napozás), az izzadással járó tevékenységeket, pl: sportolást, emellett a hajolgatást és nehéz tárgyak emelését, illetve mellőzni kell a különböző kozmetikumok és smink használatát, kozmetikai kezeléseket.