AQUALYX ZSÍRBONTÓ INJEKCIÓ

Az Aqualyx zsírbontó injekció helyi zsírlerakódások kezelésére alkalmazható eredményesen és biztonságosan a test bármely, zsírfelesleg szempontjából problémás területén. Egyszerűen, gyorsan és tartósan megszabadulhatunk azoktól a makacs zsírpárnáktól, amelyek ellen évek óta küzdünk, sok esetben eredménytelenül.

Tipikus, zsírlerakódásra hajlamos területek, ahol az Aqualyx eredményesen alkalmazható:

zsírlerakódás szempontjából problémás területek
Az Aqualyx egy mikro-zselatinos oldat, fő komponense pedig a szervezetben is megtalálható epesav formájában Ez az un. dezoxikólsav, mely megfelelő számú vizsgálattal alátámasztott hatású zsírbontó készítmény. Alkalmazása biztonságos, a felesleges zsírsejteken kívül egyéb egészséges sejteket nem károsít. A dezoxikólsav képes lebontani a zsírsejtek falát, mely következtében a sejtekben lévő zsírsavak kiszabadulnak és a természetes nyirokkeringéssel távoznak az adott helyről, végül pedig a májon át kiválasztódnak. Az Aqualyx technológia az egyetlen engedélyezett injekciós zsírbontó eljárás, melyet a test bármely, zsírfelesleg szempontjából problémás területén biztonságosan alkalmazunk. Kifejezetten azoknak ajánljuk, akik egyszerűen, gyorsan és tartósan meg szeretnének szabadulni helyi zsírfeleslegtől, műtéti eljárás nélkül.

A bőrfelület megtisztítjuk, fertőtlenítjük. A kezeléshez fájdalomcsillapítót alkalmazunk, így csak minimális fájdalommal, kellemetlenséggel jár. A hatóanyagot egy vékony, felxibilis tűvel juttatjuk be a megcélzott területre megfelelően eloszlatva, így elég csupán néhány tűszúrás az adott régióba. Az eredmény 6-8 héten belül lesz látható. Kontraindikációk: várandósság, szoptatás, 21 év alatti és 60 év fölötti életkor, lipodisztrófia és bármilyen fennálló betegség. Az injekcióhoz lidocaint keverünk, így ha Ön allergiás lidocainra, kérjük, hogy előtte tájékoztassa erről orvosát.
Egy-egy terület injekciózása 20-30 percet vesz igénybe.
A kezelést követő napokban az érintet terület mérsékelt duzzanata jelentkezhet, mely elnehezedés érzésével párosulhat. A kezelt területet 5 napig nem szabad masszírozni és egyéb testkezelések sem javallottak, mint például rádiófrekvenciás kezelés, kriokezelés. A szervezet kiválasztó folyamatainak támogatása érdekében fokozott folyadékbevitel javallott. Kerülni kell a szélsőséges hőhatásokat (szauna, szolárium, napozás), az, intenzív, izzadással járó tevékenységeket, pl.: sportolást, emellett a hajolgatást és nehéz tárgyak emelését, illetve a kezelt területen legalább 12 órán át ne használjon kozmetikumokat. Fájdalomcsillapításra paracetamol tartalmú készítmények alkalmazhatóak. Kezelés előtt és után kerülje a vérhígító hatású készítményeket. Pl.: aszpirin.